Referentie

Laura Maes:
De bron van de tekst: Van confrontatie naar minder discriminatie op de arbeidsmarkt?

Felten H., Van Oostrum D., Taouanza I., Keuzenkamp S.(2016). Beantwoording onderzoeksvraag 1: Van confrontatie naar bewustwording. In Felten H., Van Oostrum D., Taouanza I., Keuzenkamp S. Van confrontatie naar minder discriminatie op de arbeidsmarkt? (pp 15-26).Uitgave: Kennisplatform Integratie & Samenleving / Movisie. Utrecht: Movisie.

Rhune Houvenaghel:
De bron van de tekst: Etnische discriminatie op de arbeidsmarkt in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest

Martens, A., e.a. (2005). Luik3: De kwalitatieve longitudinale enquĂȘte. In N. Ouali, Etnische discriminatie op de arbeidsmarkt in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (pp. 37-67). Leuven: Katholieke Universiteit Leuven.

Laura Engelen:
De bron van de tekst: Kwaliteit van bestaan: 'onder invloed' van methadon.

Maeyer, Jessica ; Dekkers, Anne ; Vanderplasschen, Wouter
Verslaving, 2012, Vol.8(3), pp.45-58

Jordy Waelkens
De bron van de tekst: Praktijktesten: Van onderzoeksmethode naar beleidsinstrument tegen discriminatie?

Pieter-Paul Verhaeghe, K. V. (2017). Praktijktesten: Van onderzoeksmethode naar beleidsinstrument tegen discriminatie? sociologos, 182-200.

Amber Manhaeghe
De bron van de tekst: Gemiste kansen: culturele diversiteit en de jeugdzorg.

Stafleu van Loghum, B., A. M. Vollebergh, W., (2003). Gemiste kansen: culturele diversiteit en de jeugdzorg. Kind en adolescent, 2003, Volume 24, issue 4

Axelle Maes
De bron van de tekst: Contranarratieven van Marokkaanse ouders : een weerwoord op discriminatie,paternalisme en stigmatisering.

Hermans, P. (2004). Contranarratieven van Marokkaanen ouders: een weerwoord op discriminatie, paternalisme en stigmatisering. Migrantenstudies , 36-53.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License